Suunto Ambit2 S Graphite zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Suunto Ambit2 S Graphite zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

immeni 01-01-2014

Na verloren footpod van suunto t3c [5 jaar in gebruik] op zoek naar een vervanger waar alles in zat en met gps. Uiteindelijk uitgekomen bij de pas uitgekomen ambit 2S . Geen moment spijt van gehad ,veel mogelijkheden ,snelle gps-fix makkelijk te bedienen [was al suunto gewent] , veel data uploaden na training via movescout waar je ook instellingen van je horloge kunt veranderen , en makkelijk voor je trainer om de trainingen te analyseren. Eindelijk ook af van de batterijwissel want hij laad op via de usb-stekker, ideaal.
Alles in 1 horloge met goede kwaliteit van suunto en redelijke prijs

fredcl01 05-11-2013

Na veel wikken en wegen heb ik besloten deze horloge te kopen om mijn oude Garmin FR305 te vervangen.
Deze horloge is kleiner en comfortabel om te dragen. De GPS-fix is snel (binnen enkele seconden) en vrij betrouwbaar.
Ik gebruik de horloge hoofdzakelijk tijdens het hardlopen echter wil deze ook meer gaan gebruiken tijden wandel- en fietstochten.
De horloge is een multisport horloge en je kunt het volledig configureren. Je kunt zelfs eigen gemaakte apps op de horloge zetten of apps uit de apps-zone van Suunto nemen.
Kortom de horloge heeft enorm veel mogelijkheden.
De resultaten kun je naar MovesCount.com uploaden en analyseren. Ook hier heb je legio mogelijkheden om dit te doen.
Het is een fijn en degelijk sporthorloge !